Shevchenko **Beyler geçen gün gördüm ama burda daha tartışılmadı heralde ben 8 zayıfla kaldım bi baktım internetteki haberlere bütün derslerden sınava girilebiliyormuş bende dedim çok çalışıyım da lise 2'ye geçiyim sonra bana herkes diyo vay geçtin lan filan hem sınav olacak ama burdakiler bana geçtin diyo açıklayın n'olur ya**
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- Açıklayacak birşey yok. Geçtin. Ama sınava girilecek yazıyo nası geçtim o zaman
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Ama sınava girilecek yazıyo nası geçtim o zaman Sınavlarda başarısız sayılsanda geçiyorsun diye biliyorum..
hellraiser Sorumlu olarak geçeceksin yani şöyle.Mesela Matematikten kaldın.Seneye Matematiği 2 getirdinmi vermiş sayılıyorsun. Mesela seneye olmayan dersleri vermen gerekiyor kesinlikle yoksa tekrar verene kadar sınava gireceksin ama her şekilde geçtin.
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- Sınavlarda başarısız sayılsanda geçiyorsun diye biliyorum.. İnşallah öyledir ya
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser Sorumlu olarak geçeceksin yani şöyle.Mesela Matematikten kaldın.Seneye Matematiği 2 getirdinmi vermiş sayılıyorsun. Mesela seneye olmayan dersleri vermen gerekiyor kesinlikle yoksa tekrar verene kadar sınava gireceksin ama her şekilde geçtin. Peki ben bu Ağustos ayında sınava filan girecek miyim?Yoksa seneye yazınmı girecem bu sınavlara
hellraiser Sana bağlı istersen gir istemezsen girme ama bir şekilde o dersleri vereceksin ya ileriki sınıfta 2 getirip yada sömestr ve yaz tatilinde sınava girip...
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser Sana bağlı istersen gir istemezsen girme ama bir şekilde o dersleri vereceksin ya ileriki sınıfta 2 getirip yada sömestr ve yaz tatilinde sınava girip... Yani aslında benim zayıfım var ama 80 krediyi tamamlamış gibi görünüyorum ve o dersleri vermem gerek peki ben mesela ağustos ayında matematik sınavına girdim ama 2 alamadım bi daha girme şansım var mı seneye falan ?
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser Var verene kadar girebilirsin ya da seneye matematiği 2 getirip vermiş sayılabilirsin. Bu sene yani lise 2'de matematiki 2 yaparsam matematiği vermiş yani kurtarmış oluyorum tamam saolun şimdi ben lise 2'demiyim ?
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Bu sene yani lise 2'de matematiki 2 yaparsam matematiği vermiş yani kurtarmış oluyorum tamam saolun şimdi ben lise 2'demiyim ? Evet
Shevchenko **Benden ne dilerseniz dileyin allaahhhhhhhhh çok sevindin yaw** yaw arkadaşlar bu scn'de benden başka kimse sınıfta kalmadımı yaw kimse sevinmiyoda
m0K0k0 ulan devamsızlıktanda kalan da geçiyomuş bilsem devamsızlığı 19.5 günde bırakmasaydım kaçsaydım ama acaip kötü oldu yaw seneye sınıflar dolacak bu beleşten geçmek kötü oldu
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker ulan devamsızlıktanda kalan da geçiyomuş bilsem devamsızlığı 19.5 günde bırakmasaydım kaçsaydım O çok koydu bana işte..