İlk resme photoshop demek gayet saçma Kayseri Müftüsü bile "*bu durumun normal karşılanması gerektiğini vurguladı. Yazının Erciyes'e kutsallık anlamı yüklemeyeceğini kaydeden Nursaçan, "Bir çimen yaprağından güneş sistemine kadar heryerde Allah'ın kudretini gösteren örnekler var. Erciyes'te Allah yazısı belirdi diye, buna farklı anlamlar yüklemek yanlış. Ben olayı sıradan, normal bir olay gibi değerlendiriyorum'' *şeklinde açıklama yapıyosa, heralde photoshop lu bi resme böyle bi açıklama yapmaz, photoshoplu bi resim haber olmaz...
İkinci eklenen resimler hakkında bişey demiyorum. İnek photoshoptur zaten, gerçek olamaz... Gökyüzünde Atatürk'ün gözlerinin belirlemesi gibi birçok mucize gerçekleşir... Bu olaya hemen inanıp "mucizevi bir olay" derken, bu konulan resimlere gelen direkt karşıt tepkileri de anlamıyorum. Belki photoshoptur belki değil, ama bu sert tepki niye çözemedim...