munupower Stekelenburg var Ajax ta büyük takımların kalesini korur zaten değeri 8,5 falan oluyo alınca
gAsLaN valla bende rüstü acayip oynuyo. gs ile şampiyonlar ligini kazandım ikinci sezonda onun sayesinde.real ve arsenal deplasmanlarında 10 la oynadı ve milanla finalde 9 la oynadı
NightMare555 oscar cordoba ile ligde 21 maçta 1 gol yedim sezonu 9 yiyerek bitirdi şampiyonlar liginde 7.75 ile oynuyodu ama yedeği costanzo idi arada bir onu oynatıodum isterseniz foto koyabilirim ama nasıl konuduğunu bilmiyorum. ben daha önce beşiktaş ile çok kez başladım ve hep beni kurtaran isim cordoba oluyodu, üstüne tanımam :D
smnfrh libis andreas arenas , akinkievv birde ajax da oynayan 24 yaşında ama süper türk olarak volkan babacan , fevzi tuncay , lerem inan , gökhan tokgöz genç türk bekie küçükertaş caner kayan fevzi elmas
oSa Benim en düşük ratingle oynayan oyuncum genelde kalecidir (7-7.5 arası), çünkü kaleye pek top gelmiyo :D Şuan kalem Saja + Scmeichel'a emanet. Sırayla oynatıyorum ikisini :)
oscarsanchez volkan babacan da ilerisi için güzel bir kaleci oluyor aynı zamanda jefferson'da güzel bende 3 sene sonra brezilya milli takımınnın başına geçti
NeO_1905 En iyi türk kaleci ***Gökhan Tokgöz*** En iyi yabancı kaleci ***Victor Valdes*** diyebilirim..