ufuk_abay abi az kaldı 1000 e :Dama yaptıım skin süper oluyo. oldu hatta manyak bişi :D her zaman dediğim gibi: Loadıng...Please Waıt....
erdeminanc abi ata demirerin yeni kasedinin kapağında kullandığı mahçup yüzü var o çok komik olur.. aynı ecevit gibi:D
ufuk_abay dostum değişik pozları denedim ama güsel olmuyo siz 1000 mesajı bekleyin.. dediğim gibi: Loading... Please Wait....