childofottoman Arkadaslar ben 27 milyona satilan konturland joystiklerden almayi düsünüyorum bu joystiki önerir misiniz?
âİ£T10 Kullanıyorum..Ve bence çok gzl..tavsiye ederim..Ama titreşimsiz al..Çünkü pes serisinde titreşim özelliği desteklenmio...
BlackGS Bende de var çok iyi bilirim.NFS Underground serisi için istersen titreşimli al ama pes 4 için istersen titreşimsiz al bu arada fifa serisi oyunlarında titreşim var
serromacher **bende aynı o şekil snoppy kullanıyorum titreşimli ama titreşimini yüklemedim gerek kalmıyo**
s@gopakajmer hocam bencede al playstation kolundan hiç farkı yok ben memnunum tavsiye ederim :scn_onay:
Turkey_King eehhe bende var. 24 ytl ye almıştım. hem pcye hem playstatina oluyor. siyah rente çok güzel bir joyistik. tavsiye ederim.. ben halkalıdan almıştım. ayrıca bunu heryerden bulabilirsin. bir joyistiki bulmak zor olmaz herhal istanbulda. saygılar
TollYvEr birader bende de var gri renkli çok harika yalnız zamanla kollar sertliğini kaybediyo ama yine de oynuyo
poseidon abi bende iki tane var super oluyor iki kisi oynamak. fiyatına göre performansı da gayet iyi bence. tavsiye ederim.