str olarak değil alta dosyalar çıkcak onları sağ tarafa çıkartacan sağ tıklayıp farklı kaydet diyeceksin sonra öellliklerden çözünürlüklerini öğrenecen bit vs....işte sonra ona göre resmini bmp olarak yapacan sonra grapta açacan aaşağıda açtın resimlere sürüklüycen...