Orjinal Mesajı Yazan: Sarpus
4 büyükler'in ve avrupanın pek cok takımının 2005-06 formalarını icermektedir.Formaların hepsi bin dosyası halindedir.Amac WETURKA'nın scn tarafından WETURK_V_3(update) cıkana kadar yeni sezon formalarıyla oyunu oynamak isteyenler icin yardımda bulunmaktır. Formaları buradan indirebilirsiniz...
!!!KURULUM!!!
1_İlk once afx explorer3.4 veya daha yeni bir surumun bilgisayarınızda olması gerekmektedir.İndirdigimiz rar'lı dosyayı istedigimiz bir yere cıkartıyoruz.(bence masaustune cıkartın daha kolay olur bulması)
2_Programı acıyoruz yukarıda sol ustten 'file' gelip ordan import afs file diyoruz ve c:/program files/konami/pro evolution soccer4/data icindeki 0_text.afs'yi seciyoruz.
3_Daha sonra sol ustte action'dan import folder'a basıyoruz

4_Ordan rar'lı dosyadan cıkan 2005-06 klasorunu seciyoruz.

5_Daha sonra karsımıza cıkan soruya evet diyoruz bize dosyayı ne olarak kaydetmemizi istedigini soruyo '0_text.afs' istedigimiz bir yere kaydediyoruz.Karsımıza cıkan pencerenin dolmasını bekliyoruz ve daha sonra gelen butun sorulara 'evet' diyoruz.
7_En son olarak karsımıza
'ok' diyoruz.İslem Tamamdır Artık iyi eglenceler..
NOT:Her ihtimale karsın siz bunları yapmadan evvel 0_text.afs'nin yedegini alın..