Alikevicius Arkadaşlar ps2 deki Amerikan güreşi oyununun pc versiyonu var mı? Ya da ona benzer bir oyun varmı?
[H@CK€R]***KORS@N*** Ps2 de Def jam Vandetta adlı amerikan güreşi oyunu güzel bir oyun ama pcde yoq. sadece ps2
Thor WWE (ya da WWF, ikisi de var) RAW diye bir PC oyunu vardı. Ben de hep Kane(The Big Red Machine)i seçiyordum nickime olan yakınlığından dolayı.
Alikevicius Saol demosunu indirdim çok manyaq bişiy. Tavsiye ederim. İnşallah full sürümünüde bulabilirim.
2ampara***Womanizer WWE Raw bende war ama baya bi eski oyun grafikleri düşük ps2 de oynadığım Smackdown süper