awrlord fx5200 512 mb ddr ram işlemci kötü :( p4 2.00 ama yine sorunsuz :) zannediyorum pes5 i de oynayabilirim
koraykosker ASLINDA KÖTÜ DEĞİL ŞU AN FX5200 ÜN ESKİ BİR EKRAN KARTI OLMASINA RAĞMEN NORMAL AYARLARDA OYNARSAN TABİİ , PİYASADAKİ BÜTÜN OYUNLARI KALDIRIR YETERKİ DOĞRU GÜNCELLEŞTİRMELER YAPILSIN.
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: koraykosker ASLINDA KÖTÜ DEĞİL ŞU AN FX5200 ÜN ESKİ BİR EKRAN KARTI OLMASINA RAĞMEN NORMAL AYARLARDA OYNARSAN TABİİ , PİYASADAKİ BÜTÜN OYUNLARI KALDIRIR YETERKİ DOĞRU GÜNCELLEŞTİRMELER YAPILSIN. Piyasadaki bütün oyunları kaldırmaz.