murataytenn **Arkadaşlar şu Pes4 teki özel hareketleri nasıl yapıyoz. bilen yok mu???? Millet ronaldo hareketleri falan yapıyoo. çok uğraştım ama yapamıyorum. :,(**
abuzer button configurationdaki bütün tuşları ayarla sonra r2,L2 il yapılyo. bide r3 ün üstünde ok tuşları var onları da ayarla henry hareketini yapıyor
AragornBurak Orjinal Mesajı Yazan: murataytenn Arkadaşlar şu Pes4 teki özel hareketleri nasıl yapıyoz. bilen yok mu???? Millet ronaldo hareketleri falan yapıyoo. çok uğraştım ama yapamıyorum. :,( L1'e seri bişekilde üst üste bikaçkere basarsan Ronaldo hareketi yapabilirsin.
Connors Orjinal Mesajı Yazan: murataytenn Arkadaşlar şu Pes4 teki özel hareketleri nasıl yapıyoz. bilen yok mu???? Millet ronaldo hareketleri falan yapıyoo. çok uğraştım ama yapamıyorum. :,( Rakibe doğru giderken 2 kere hızlıca R2 tuşuna bas ardından tam rakibin dibindeyken R1 tuşuna ve yukarı ya da aşağıya bas
Connors Orjinal Mesajı Yazan: kingsbladee başka değişik hareket bilen yok mu? http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=38893