Arkadaşlar,Setup'daki imza Microsoft Corporation'a ait.
16 Temmuz 2005 Cumartesi 02:25:53 de imzalanmış bu setup.
Ayrıca msn 8.0 çıkmış ve yükleyen hacklenmiş.(msn 7.0 ile aynıydı)
ama 7.5'de voice clip seçeneğide mevcut.yani bu gerçek..
Yani korkmayın.yükleyebilirsiniz...