emrah44 windows başladığında ravmond.exe isimli dosyanının eksik olduğunu söylüyor. Çözüm ne olabilir. Windows'u tekrar kurmak en kestirmesi ama. Acil yardım edebilir misiniz?
Kokane Bi programi de-install yerine dosyasinimi sildin. Startmenüde baslat'a git. Oradan "msconfig" yaz, autostart bölümüne bak oradan oku kaldir. Yada bu forumda bi konu actim RegSeeker diye, onunla komple bilgisayarindaki gereksiz seyleri temizle.
mmeehhmmeett git formatla pc yi. bende de internet.exe yi eskiden eksik diyordu. formatladım artık diyeiooooor:D:D
Kokane Format atmadan win i yeniden kur. Ama google da arastirdigima göre virüsde olabilir. Sende ravmond.exe yaz googleda oku.