arkadaşlar,konulara baktım goremedım eger boel bı konuda varsa özür dilerim
bomba yuklu bı aracı uyuştucu ımalat hanısnın ıcne park edıyorum bombayı aktıf ahlıne getırdıkten sonra imalat haneden kaçıyorum,ama oyun kitleniyor
halledilebilirliği varmı yoksa oyun bnm için bittimi