Slm arkadaşlar;bazı arkadaşlarımızın yaptığı facelere,formalara...vb. çok özeniyorum.Bende bunlardan yapabilmek için size başvuriyim dedim.
Sorularım şunlar:
1)Yamaları nasıl oyundan siliyoruz.
2)Face yapma programlarını(photoshop vb.)nerden bulablirim.(Linklerini verirsenizsevinirim)
3)Cretion Center'midir nedir onu nerden indirebilirim?(Cretion Center oyuncuların özellikerini yapya mı yarıyor?Yaramıyorsa başka linkler veriniz)
4)Face yapma programıyla nasıl face yapıldığını kısaca anlatınız.
5)Sasa İliç'in face yapmaya yarayacak fotosunu verirseniz sevinirim.
Forumu inceledim ama gereken linkler ve ayrıntılarını bulamadım.(En azından siz daha iyi anlıyosunuz.Ben 12 yaşındayım)