Çok hoş olmuş:D Ama gazeteye de çıkması lazım zaten, ben olsam yamayı yapan arkadaşların yerinde, bir gazetenin hafta sonu ekinde bulunmak isterdim. Çok emek harcadınız zaten bu işe, tüm türkiye duysun. Şöle güzel bir başlık altında ropörtaj yapılsa mesela sizle, yamamızdan screen ler olsa sayfada, biz de gururla okurduk;)