chingystreetball arkadaşlar Ne Demek T Mac kim?-Kobe kim?-Carter kim? bu adamlar mütiş gelmiş geçmiş en iyiler be -----------Hele Carterdan daha iyi smaç basan kesinlikle yok gelmiş geçmiş bütün oyuncular arasında...JOrdan diyonuz harikaydı Carter olağan üstü...(keşke sakatlanmasaydı ama yinede mütiş)
shadow_fk smaç basmakta 2 sayı...saha içi 2likte...oyuna etkisi yok..buna göre keon clark ta müthiş smaççı..ama kaliteli bi oyuncu değil
GOZİT Orjinal Mesajı Yazan: chingystreetball arkadaşlar Ne Demek T Mac kim?-Kobe kim?-Carter kim? bu adamlar mütiş gelmiş geçmiş en iyiler be -----------Hele Carterdan daha iyi smaç basan kesinlikle yok gelmiş geçmiş bütün oyuncular arasında...JOrdan diyonuz harikaydı Carter olağan üstü...(keşke sakatlanmasaydı ama yinede mütiş) Başlıkta en iyi basketbolcu yazyıor..... En iyi smaççı değil. Oyuncu dediğin oyuna hükmeder. Ne kobe de var ne tmac te
NeO_1905 gecmisin en iyisi Wilt Chemberlain gelecegin en iyisi Kobe Bryant Pippen yok yaww..o nerde ??
GOZİT jordan demiştim lebron geçer abicim idda ediyorum çok büyük oyuncu olucak kobe tmac falan hikaye lebron şahane yokartıklebronjames diyeceğimiz günler çok uzak değil
Overkill MJ, Wilt Chamberlain'in oynadığı dönemde oynasa onun iki katı istatistik yapardı. O sebeple istatistiklere kanmadan Michael Jordan diyorum..