Evet beyler ben oyuna baslayali fazla olmadi ve dogal olarak bazi seylerin ya nerden yapilacagini yada yapilabilirmi yapilamazmi olurp olmadigini bilmiyorum onun icin bir kac sorum olacak eger cevaplarsaniz sevinirim...
1-Oyundaki LİG menusunde ilerlenebiliyormu ve transfer yapilabiliyormu?
2-Oyun icersinde oyuncu Yapilabiliyormu(editlemekten bahsetmiyorum)?
3-Mac İcersinde oyuncunun isminin ustunden cikmasi hangi ayari gerektiriyor?
4-Lig oncesi yada oyunda direkt data'ya kaydedebilecegimiz transfer menusu varmi?
Bu sorulara cevap veren ve vermeyen butun herkese simdiden cok tesekkurler ve bol pesli gunler!!!