Arkadaşlar we turka ligi tüm partları indirdim..Winrar ile extract ederken part 03 ve part 4 te hata oldugnu söylüyor "CRC failed......" diye bir yazı çıkıyor..Ben o soruna rağmen yüklemeyi yaptım oyun normal çlaışıyor fakat doğal olarak sesler bende hala ispanyolca ( oyun ispanyolca idi )..Ne yapabilirim şimdi..?