haberlerde gördüm 8 aylık bebek kangren olmuş meneniştten dolayı, elleri ve ayakları kesilecek,aile istemiyor ama savcılık kararı dolayısıyla kesilecek, siz bebeğinizin elleri ve ayaklarının kesilesini mi istersiniz yoksa ölmesinimi...
ben ne yaparım wallahi bilmiyorum yürek dayanmaz,zaten izlerken gözlerim doldu :(