Elensar77 Bugün cıktıgı ilk resmi macında auxerreyi 4-1 yenen lyonun 3 golünü eski besiktaslı Carew attı! :) Bilgi olsun diye gectim,adam gitti oraya costu bir gol atmıyo 2 ser ücer atıyo :)
Amorph Carew'in kalitesi ortada zaten. Bakalım Ailton da böyle başlayabilecek mi... (Hiç sanmıyorum ama)
juve Walla Kim Ne Derse Desin Carew Bizde Kendini Bulamadı Onu Çok İyi Besleyen Oyuncular Olması Lazım Ama Ailton Kendi Başına Pozisyon Yaratabilen Bi Golcü Ailton Daha Faydalı Olacaktır..
CarlosSantana carew zaten kaliteli golcü ama türkiye'de pek bişey yapamadı fransa'da 20 golden fazla atarsa açıkçası pek de şaşırmam
typhlosion bence carewe türkiyede bişey yaptırmadılar.. yani defanslar işi çok abartıp adamı hareket ettirmiodu foullerle :)
tolgajk evet Carew kaliteli fakat biz iyi kullanamadık ki adamcağız geldi Beşiktaşa tek yaptığı iş penaltı atmak oldu
mirдňdд :( bizde carew'e doğru dürüst top gelmiyordu iddia ediyorum beşiktaş geçen seneki gibi oynamaya devam ederse Ailton'dan da birşey beklemeyin :(