Bende bir önceki oyunda **Alcides Eduardo diye bir adamı zorla DR'den FC**'ye çevirmiştim.
Ufak bir takımdaydım adamın özellikler (genel olarak hücum) mükemmeldi ve adam çok ucuzdu aldım bende. Daha sonra forvetim olmadığı için onu o bölgede denedim ve gol attığını gördüm. Zaten müthiş bir forvet gibi özelliklere sahipti. Böyle şeyler gayet normal.
Senin sorununa gelince antreman paketinde kesinlikle sorun yok. Arkadaşlarında dediği gibi olay senin oynattığın bölgelerden kaynaklanıyordur. Ama bunda bir sakınca yok. (**Adu**'da kendiliğinden bölge değiştiriyor)