Orjinal Mesajı Yazan: WaRCrafT
ben şebnem ferahı çok seven bir insanım ve ilk kasedinden beri takip ederim her kasedinde müziğiyle beni kendine daha da çok sevdirir.ama can kırıkları adlı yeni albüm çıkardı.ve can kırıklarını hiç mi hiç sevmedim.şebnem ferah tarzını resmen değiştirmiş ve böyle bir müzik devinin böyle bir müzik yapması beni çok üzdü.yoksa benmi müzikten anlamıyorum?bu şarkı için yorumlarınız bence
5 üzerinden 1 (ciddiyim)
Bence şarkılar en baştan sırayla dinle dostum.Şebnem Ferahın tarzı geçen albümde olduğu gibi sertleşmeye devam ediyor bende buna karşı değilim .Bende senin gibi Şebnem ferahı ilk albümünden beri dinliyorum,son albümü birkaç kez daha dinle çok fazla birşeyin değişmediğini göreceksin özellikle cam kırıkları adlı parça mükemmel ötesi şahsen dinlerken tüylerim diken diken oluyor bu kadındaki sese saygı duymamız lazım.Ayrıca şarkı sözleride klasik Şebnem tarzında nesini beğenmedin anlamadım .Dediğim gibi tek değişiklik biraz daha sert olması oda benim ve bir çok Şebnem ferah hayranın hoşuna gitmiştir sanırım.En kısa zamanda konserine gitmek lazım.