selam arkadaslar pes 4 deki spiker süper olmus sadece bi kücük sorunum var maclarda spiker arkadasimiz oyuncularin ismini söylüyo ama cogunu degil yapmamis demiyorum yapmis ama ayarlanmasi lazim yani karismimis kimi hangi ismin üstüne kayitt etmis bunu bilen varmi mesela sergenin listede ismi yok cogu oyuncunun listede ismi yok yani hangi isim üzerine kayit edilmis ismler bilen varsa bi zahmet yazsin simdiden tesekkürler arkadaslar :hihi: