Sen şimdi sarpus denen kişinin yazdığından bişey anladın, benim yazdığımdan anlamadın öylemi?
Adam sadece Grapic stüdyoyla ekle demiş.Bu o kadar basit biş değil.Helal olsun sana sırf sarpusun yazdığıyla forma ekleyebildiysen....
Nasıl iş bu anlamadım???