Bunun türkçe versiyonunu indirmeyeceğim fakat..
Bu şarkı hayatımda gördüğüm hiç bir pop,club şarkısına benzemiyor.öyle ki hayatımda kulağıma geldiğinde bu şarkı kadar eziyet veren bir şarkı daha duymadım.kabus gibi,inanın 5 dk dinletseniz başım döner kusarım,hiç şaka yapmıyorum,çalıyorlar sokaklarda,nasıl kaçacağımı şaşırıyorum.kulağımı tırmalaktan öte,beynime etki ediyor.insanlar bunu nasıl dinlerler,dinler bunlar ama.bu kadar rahatsız edici bir şarkıyı ilk duyuyorum.bu arada kusma konusunda ciddiydim,tv de kanal değiştirirken görüyorum bazen,o zmn bile miğdem kalkıyor.