gencler bence bu boyle downloadla filan olmaz tam yarısını indiriom sonra diğer yarısı inmio en iyisi bu oyunu cd filan yapıp piyasasya sürün herkes rahatlıkla bulabilsin..... yoksa hep böyle devam edecek ve pes ciler by oyundan mahrum kalcaz ilgilenirseniz teşekkür ederim :,(