:,( :,( :,( arkadaşlar ben söylenen herşeyi yaptım fakat oyunu açıorum sora bişiler yüklüo beyaz ekrande weturka resmi geliyo sora kapanıyo napıcam yardım edin please
çok acil yardımm :'( :'(
rarlardan dosyaları çıkartırken sorun yok ondan sora oyunun olduu klasöre kopyalarkende sorun yok ama oyunu aç ınca bu sorun oluyo yetkililer bi baksın
:,( :,( :,(