ufuk_abay :,( arkadaşlar ben söylenen herşeyi yaptım fakat oyunu açıorum sora bişiler yüklüo beyaz ekrande weturka resmi geliyo sora kapanıyo napıcam yardım edin please çok acil yardımm :,( :,(
MeeK yani yamadaki exe yi açmıyosun di mi? O zaman bir daha kur bende de oluyordu bi daha yükledim part 1 i düzeLdi her şeyi düzeLt save dosyasını faLan da öyLe dene bi..
ufuk_abay abi 13 partıda yenidenmi indircem yaf? yoksa sadece 1. partımı yeniden indiriim bide ben deki 13 dosya var onlardan part1.exe yi açiom hepsini bi klasöre koyoyu ordanda ben oyunun klasörüne kopyalayıp hepsini üstüne yaz diom bide benim win ingilizce bu arada
MeeK Yok indirme..indirdiğin dosyaları kur yeniden bi hata verirse eğer kurarken hata verdii part ı indir vermezse bi daa dene açmayı bak işte tmm?
ufuk_abay abi şimdi rarlardan dosyaları çıkartırken sorun yok ondan sora oyunun olduu klasöre kopyalarkende sorun yok ama oyunu açınca bu sorun oluyo yetkililer bi baksın