iborotti21 arkadaşlar bi şey sorcam acaba oyun içerisinde bu screenleri nasıl çekiyorsunuz anlatabilirmisiniz ilginize teşekkür ederim
Fr€Z€ Orjinal Mesajı Yazan: iborotti21 arkadaşlar bi şey sorcam acaba oyun içerisinde bu screenleri nasıl çekiyorsunuz anlatabilirmisiniz ilginize teşekkür ederim Klavyede F12 Tusunun yanında print screen tusu var dır (birdiğer adı Sysrq)ona oyundayken bas fotosunu çeker o çektikten sonra oyundan çık painte gel CTRL+V Yap ve fotorafın çıkar onu kaydetmek için de dosya kaydet yap okaydedeir . :sly:
iborotti21 Orjinal Mesajı Yazan: ©hampion Klavyede F12 Tusunun yanında print screen tusu var dır (birdiğer adı Sysrq)ona oyundayken bas fotosunu çeker o çektikten sonra oyundan çık painte gel CTRL+V Yap ve fotorafın çıkar onu kaydetmek için de dosya kaydet yap okaydedeir . :sly: çok teşekkür ettim kardeş ilgine
Darcheville ben bu we turka'yı nasıl indirebilirim bide nasıl oyunda kullanabilirim?lütfen yardım edermisiniz