Beyler daha önce arkadaşın biri açıklamıştı ama nerde olduğunu unuttum...Sorunum şu...
bende daha önce wolf patcj vardı ve üzerinde biçok değişklik yaparak bu günlere geldi...şimdi bide tsl'yi indirdim..oldu 2 tane oyun dosyaları...Bi dosyayı çalıştırarak istenilen oyunu yani yamalı oyunu uynayabilcemizi arkadaşın biri yazmıştı...İşte o işi nasıl yapabilirim...Canım istediğinde Wolf,İstediğinde WeTurka nasıl oynayabilirim???
İnşallah anlatabilmişimdir derdimi..Cevaplarınızı bekliyorum...