MercilesS Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* konuyu dagitmayalim efet 3 kagitçilar yaf oyun gidiomus az daha konu neyde bi hatırlatcan mı? :p :p :D Şaka şaka konu zaten çözüme kavuştu o yüzden bizde aynı konuya bağlı sorunlar varsa çözelim. :D
TheSLAYER yaa arkadaslar bu modları indirdikten sonra falan nereye yukluoz yaaa bana bi anlatırmısınız...