YAMAYI İNDİRDİM KURDUM VE OYNADIM TEK KELİMEYLE BAŞLI BAŞINA Bİ OYUN PES 5 ÇIKINCA ACABA BU YAMADAN FIRSAT BULUP BAKABİLİRMİYİM YENİ OYUNA BİLEMİYORUM DOĞRUSU.DEDİKLERİ HERŞEYİ UYGULADIM PES4.EXE Yİ AÇMADIM,PES4 SAVE DEKİ SALT OKUNURU KAPATTIM VE OYUNU ŞU AN SORUNSUZ OYNUYORUM.YAMADA PANKARTLARDAN,TEZAHURATLARA KADAR HERŞEY EN İNCE DETAY VE AYRINTISINA KADAR YAPILMIŞ.4 BÜYÜKLERİN STADLARI NEREDEYSE BİREBİR.NTV LOGOSU ÇOK GÜZEL OTURMUŞ EKRANA,EN GÜZELİDE EDİTE YADA MENÜLERE GİRDİĞİMİZDE O DANDİK MÜZİKLER ÇALMIYOR ARTIK.ÇOK HOŞUMUZA GİDEBİLECEK YABANCI PARÇALAR ÇALIYOR.BUGUN TAM 11 SAATİM BU YAMAYI İNDİRMEKLE GEÇTİ VE İNDİRDİĞİME DEYDİ DOĞRUSU.BU YAMAYA BU KADAR UĞRAŞAN BU ARKADAŞLARA GERÇEKTEN TEŞEKKÜRLER.HERKES Bİ TAŞ ATTI,KİMİSİ KÜÇÜCÜK BİR OLAYI HIRSIZLIK BOYUTLARINA KADAR ÇIKARDI,KİMİSİ YAMANIN BU KADAR MUKEMMEL OLABİLECEĞİNİ TAHMİN ETTİKİ ÇELME TAKMAYA ÇALIŞTI AMA HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ YİNE İYİLER KAZANDI,EMEĞİN BU KADARI VE SONUNDA KAZANILAN HAKLI ZAFERİN GURURU BU OLSA GEREK...TEŞEKKÜRLER SOCCERCENTER