WE turka yukledim, oyunu da yeniden yukledim bu arada. Soyle bi durum olustu. Bi ara frikik atarken eskiden, ceza alanina yakin frikikleri analogu alta cekip yariya yakin sut cekerek atiyordum, arada sirada giriyordu, tam boyle guzel koseye baraji asirtip gonderiyodu. simdi alta cekerek vurunca dumduz yerden gidiyo frikik sutlarim. gol de oluyo da, gercekci degil boyle. yanilmiyosam bu oyunu ilk aldigimda da boyleydi. sonra bi sekilde adam gibi atmaya baslamistim. bunun kontrol ayarlari ile falan mi ilgisi vardir nedir? bilen varsa yardim ederse makbule gecer.