SELAM HERKESE.. :cool:
yaw.arkadaşlar..şu..yok top soldan çıkyomuşta ben hep ters söölüyomuşum muhabbettini geçin artık yaw....ses dosyasında adam "out from LEFT" derken
ben tutup SAĞDAN ÇIKTI mı diiim yani yaw...onlar spikerin oturduğu yere göre yazmışlar..solu sağı...o kadar da ing.var yani..left le right ı bilcek kadar :p
zati ingilizlerde trafikte soldan akıyo..belkide ondandır :D ters adamlar ben napiiim..
bir arkadaş ta şey demiş..gol yediiimizde ben .."tüh ya nası yedik o golü "falan gibi..üzülerek bişeler desem süper olurmuş.
EVET bence de süper olur ama nası yapiim canım kardeşim benim...öööle bi dosya yok..yeride yok..yani kafamdan bir dosya için slot mu açiim oyuna... :mad: teebe teebe
yani arkadaşlar..spiker dosyalarında..taraf tutmaca olmuyor..keşke olsa..sanırım pes 3 te vardı o...yani spiker hangi taraftan olsun vardı...ama pes 4 te yok...nebiçim zorluk çektim ben sırf o yüzden..öööyle bir cümle kurmalıyım ki..her iki taraf içinde geçerli olsun hesabı... :D
yayınlanan weturka da sanki spiker tarafı diye bişe var gibi ama onu gözden kaçırmış arkadaşlarım...o taraftarlarla ilgili bişey..spikerle diil..
bu arada yeni ses dosyaları ekliim bari..we3 için...yaw..tatilde yok kardeşim bize ha....daha yeni kurtulmuştum spiker modundan...bea...
walla dengem bozuldu..ben müzisyenim bilenler vardır...
arkadaşlar çalıştıım barda.." bu şarkıyı yaparsak tehlikeli olabilirrrr"
yada..."bugün barın içi mahşer yeri gibiiiiii" benzeri cümleler kurmaya başladım..yaw..bakın elden gidiyom yawaş yawaş...haaaaa.. :D
neyse hepinize mutlu akşamlar ben ailenizin sipkeri HASAN MUSTAAAAANNN"
:D