XII BEYLER BENİM OYUNDA MODİFİYE GARAJINA GİRİNCE OYUNDAN ATIYOR WE KAPALI ALANLARDA DAYAK YİYİYORUM AMA BENİ DÖVEN ADAMLAR GÖRÜNMÜYOR.TR YAMADAN OLABİLİRMİ??
BORDO BERE evet kardesim.sende bendensin galiba :D turkce yama oyunu katletti.hemen eski haline cevirdim ne yazikki.simdi düzeldi ;)
XII Orjinal Mesajı Yazan: BORDO BERE evet kardesim.sende bendensin galiba :D turkce yama oyunu katletti.hemen eski haline cevirdim ne yazikki.simdi düzeldi ;) Turkce Yamayı Kötülemek Amacıyla Söylemiyorum Yama Gerçekten İyi Eğer Sorun Yamadansa Mutlaka Düzeltilecektir.
BORDO BERE kardesim bende kötülemiyorum.SORUNLU BIR TURKCE.GXT sorunsuz bir american.gxt den 1kat daha iidir. ;) ama oynamıyor bu yüzden simdilik orjinal bıraktım ben.daha sonra tabiki TURKCE ! cunku SONUNA KADAR VE HERZAMAN TURKCE! ;)
B_e_C_k_H_a_M_07 bendede brodway arabaya binip göreve basladıgımda atıyor.Buda yamadan kaynaklanıyor.Çünkü ing de bu hatayı vermiyor
PulC ben şahsen yamayı sildim hiçbi problem kalmadı. almancamda zaten süper. hiçbi yamada yüklemecem bundan sonra.
MercilesS Arkadaşlar çeviri sırasında bazı özel yerleri arkadaşlar çıkması yönünde çok baskı olduğu için dikkat etmemişler ve bazı yerler silinmiş veya fazladan eklenmiş. Hatta bu konu ile iori arkadaşımız çok yakından ilgilenmektedir ve yamanın yeni sürümü çok kısa bir süre sonra çıkacaktır kısmet olursa. Tam da kesin konuşmak istemiyorum çünkü yama yapımcı grubunda deilim ama forum içinde iori arkadaşımızın çabalarına çoğu kez şahit oldum. Biraz sabredicez. :D
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: XII BEYLER BENİM OYUNDA MODİFİYE GARAJINA GİRİNCE OYUNDAN ATIYOR WE KAPALI ALANLARDA DAYAK YİYİYORUM AMA BENİ DÖVEN ADAMLAR GÖRÜNMÜYOR.TR YAMADAN OLABİLİRMİ?? tr yamayla filan alakası yok senin cj e cinler musallat olmus :D :D :D
B_e_C_k_H_a_M_07 Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ walla ben yamayı sildim takır takır çalışii aynen kardeş turkçe yamada verdigi hataların hiç birisini ing'de vermiyor.
mcankandemir **madd dog görevinde sarkı sözlerini aldktan sonra oyun 5 sn. sonra hata raporu verio gta sa.exe le ilgili ne yapmam gerekio**
mcankandemir **nasıl kaldırcam oyunu yeniden silmem mi gerek** :,( :,( lütfen cevap verin leptopun pili bitmek üzre :eek: haadiiiiii[/SI
B_e_C_k_H_a_M_07 american gxt dosyasını yedeklemen gerekiyodu eger yamayı yuklerken yedeklemediysen oyunu sil yeniden yukle benim bildigim yedek yoksa olmuyor