gultekinkizilaslan ABİLER FACE YAPMAK İÇİN O EDİTİ İNDİRME LİNKİ ACİL HEM BEN SCN YONJANI YENİ ÜYESİYİM :confused: :drooling: :drooling: :hihi:
Amcaoglu kızılaslan forumda dolaşırken pes programları diye bir pakete rastlamıştım hazırlamış bir üye onun içinde mutlaka vardır ben de yüklücem ama o paketi bulamıyorum şimdi nerde olduğunu unuttum :drooling:
LeftEyeNine Bak arkadaşım n'apacaksın.. www.google.com 'a gireceksin. O-edit diye aeatacaksın çıkacak. İnterneti karıştırmak bu kadar zor mu yahu, armut piş ağzıma düş..
gultekinkizilaslan Orjinal Mesajı Yazan: LeftEyeNine Bak arkadaşım n'apacaksın.. www.google.com 'a gireceksin. O-edit diye aeatacaksın çıkacak. İnterneti karıştırmak bu kadar zor mu yahu, armut piş ağzıma düş.. yazmadıkmı abi bulamadık işte allah allaaah
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: gultekinkizilaslan ABİLER FACE YAPMAK İÇİN O EDİTİ İNDİRME LİNKİ ACİL HEM BEN SCN YONJANI YENİ ÜYESİYİM :confused: :drooling: :drooling: :hihi: Kardeşim bu link den indirebilirsin bi incele istersen:) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=47417