serhat_akın 9 arabayı alıyosun gidip arabayı modifye ediyosun sonra bi alana gelip senden şov yapman isteniyo onu yapamıyorum????
yetkiiin Orjinal Mesajı Yazan: PulC valla ben tam yuvarlağın içindeyken deilde tam girmek üzereyken basıom gayet iyi oluo. Doğru sölemişsin Tam içinde değil de girerken bas