childofottoman Yapanların ellerine sağlık tek kelimeyle muhteşem olmuş spiker de gelişmiş ayrıca menü nerdeyse tamamen türkçe imkanı olup ta indirmeyene keriz derim hemen indirin ayrıca yama ile ilgili tüm soruları yanıtlayanilirim
childofottoman Ne merak ediyorsanız sorun bu artık bi borçtur benim için tabii ilk download eden olmak kolay değil
Mc.Speedy tşk ler ingin için ......ama bi laf kötü indirmeyene keriz adamda net yoksa dial varsa bide öyle düşünecen herkez de yok bizim gibi Saygılar...
childofottoman Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) tşk ler ingin için ......ama bi laf kötü indirmeyene keriz adamda net yoksa dial varsa bide öyle düşünecen herkez de yok bizim gibi Saygılar... Kardeş yanlış anlamışsın imkanı olupda ben iyi bir PES4cüğüm diyenlere sözüm
BORDO BERE peki kardesim konu icin anasayfada bir sey dieodu.PES4.EXE dosyası hata verebilir falan diodu.Hata mata oldumu? veya yüklerken aksaklık bir tadsızlık?
childofottoman Orjinal Mesajı Yazan: BORDO BERE peki kardesim konu icin anasayfada bir sey dieodu.PES4.EXE dosyası hata verebilir falan diodu.Hata mata oldumu? veya yüklerken aksaklık bir tadsızlık? Ben orda yazanlardan ürktügüm için bendeki orjinali kullandım eğer sende yoksa childofottoman@msn.com dan ulaş bana gönderirim ayrıca yükleyemeyen weya kafasına bişey takılan olursa yardım ederim yeterki msnden ulaşın
sakincali ya arkadasim ben dosyalari extract yaptigimda some files corrupted dio ne bu? sende boyle bisi oldumu , ama dosyalari cikarmis durumda, eksikmi cikardi acaba???
cag1 mesala bende dial up var ben bunun cd sinin bir yerden bulamazmıyım arkadaşlar yardım etse? kartal kadiköy civaralrında olan arkdaşlar lütfen yyardım
childofottoman Orjinal Mesajı Yazan: cag1 mesala bende dial up var ben bunun cd sinin bir yerden bulamazmıyım arkadaşlar yardım etse? kartal kadiköy civaralrında olan arkdaşlar lütfen yyardım Ben postayla göndereyim ama site yetkililerinden izin almak lazım
kartal5 yamayi kuran birisi lütfen msnden yassin bana V-Jolt@ofir.dk ne zor seymis bu lütfen yardim edin.. pes.exe kopyalanmiyacakmi? Neden öyle deniliyor