Mesele bir Pires değil.Mesela her yıl 3 dünya yıldızı denmesi.Mesele Figo'yla,Pires'le,R.Costa'yla görüşülüp İlic'e kalmamız.Mesele;Galatasaray tarihinde en önemli başarılara imza atmış kişilerin küskün olarak takımdan ayrılması,mesele son yıllarda aldığımız en iyi oyuncunun elimizden kaçması,mesele İlic ile kombinede satılmaz,formada(kendi adıma değil,ben her daim almaya çalışırım o ayrı) mesele kimsenin kendisini istememesine rağmen o koltukta oturması,mesele A.Albayrak gibi kişilerin yardım edelim çağrılarına hayır demesi.Mesele Galatasaray'ın haklarını koruyamaması,mesele transfer yapılmaması,sağlam fiyat çekilmesi maç biletine sonra taraftar neden gelmiyor denmesi,mesele sadece vaatlerle uyutulmamız,mesele storelarımızın amatörce yönetilmesi,mesele kişiler değil ama şu an olduğumuz durum ortada şu an seyirciyi(taraftar değil) heyecanlandıracak yıldıza ihtiyacımız var.Bizde renklere aşığız ama ben gidip Sırbistan Liginde gol kralı olmuş İspanya'ya gidip tutunamamış oyuncunun ismini arkama yazdırmam Galatasaray büyük bir klüptür ya tutarsa diyerek oyuncu alınmaz.Biz renklere aşığız ama renklere körü körüne aşık değiliz yapılan hataları söylüyoruz.Söylemezsek bu yönetimle yolumuz uçurumun aşağısı zaten.