typhlosion Evet arkadaşlar maç yapmak isteyenler yazsın yapalım yapın :) neyse ben 12-20:00 arası yapabilirim sakaonur@hotmail.com :sly:
özgürüm kendine güveniyosan oynuyalımmm..hiç onlıne oynamadımm..yardımcı olursanda sevinirimm..acemiyimmm adl yeni bağlattımmm ...ama peste iddia ediyorum benden iyisi yokturr....bana yardımcı ool .bende bunun karşılığını sahada vereyimm...saygılar. özgür