ben hayatımdabu kadar dandik ,saçma sapan bi top oynayan trabzon görmedim.Defans resmen döküldü.Allahın marangozunu(Marangos) bile tutamadılar.işin en kötüsü de rumlara yenildik :mad: :mad: :mad: bu mu türkiye nin en iyi top oynayan takımı :confused: