Arkadaşlar önceden photoshop'um yoktu yeni yükledim elimde templateler var peki nasıl o çizimle templateyi birleştircez? Bunu resimli veya video olarak kaydedip buraya yazabilme imkanı olanlar yapabilirmi veya yazabilirde farketmez. Bendeki photoshop 6.0 TR :sly: