arkadaşlar bu ilk çalışmalarım ve eksiklerim olduğunu biliyorum istediğim bunları yazmanız ve düzeltmemde yardımcı olmanız şimdiden teşekkürler
ayrıca bazı sorunlar vardı bu konuda bana yardımcı olan hasan şaş (11) kardeşime teşekkür ediyorum
ama bi sorun var yaptırğım formaları kitserver la oyuna aktaramıyorum aktardığımda oyuncuların içi gözüküyo daha dohrusu şeffaf oluyo neden acaba :,( neyse formalar
http://img290.imageshack.us/my.php?image=a9ha.png
http://img49.imageshack.us/my.php?image=beikta5copy3zq.png
http://img164.imageshack.us/my.php?image=beikta9copy8yz.png
şimdilik bu kadar koyuyorum başka formalarda var ama onları sizin beğeninize göre koycam