Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu
kardeş zaten bizim söylediklerimiz bişeyi değiştirmicek burası bildiğin gibi bir FORUM ve burada forum kuralları çerçevesinde herkes kendi düşüncesini paylaşmakta özgür dür. bende kendi fikrimi söyledim pancu ya yakışmayacağını + bjk nin olayı AŞIRI abarrtttığını düşünüyorum....
şuan ztn bnce de bazı şeyleri abartmak zorundayz (kombine vs satmak için) ailton dışında hiç bir düzgün trasnfer veya hiçbir düzgün olay görmedim aksine herşey kötü gitti diebilirim(ailtonun trasnferine kdr) adamlar colaturka reklam aldı yetmedi basketbol takımının adını deiştirdiler(BJK COLA TURKA) oda yermedi El-Amin varda Tolga Bekir gbi en iyi oyucuların gidilmesine izin verildi.eee mantıklı düşünürsen şimdi taraftara kendilerini affettirmeye çlşıolar ve kombine forma vs satşlarndan gelir elde etmeye çalştkları için böle bişiy yaptılar ;) ;)