gkhn1905 Herkes oyun ağır diye şikayet eder ben de ise tam tersi... Öyle anormal bir hızlılık yok ama oyuncular genede normalden çok daha hızlı hareket ediyolar... Bu da benim zevkimi kırıyo açıkçası...Bunu düzeltmenin bir yolu varmı?
childofottoman Orjinal Mesajı Yazan: gkhn1905 Herkes oyun ağır diye şikayet eder ben de ise tam tersi... Öyle anormal bir hızlılık yok ama oyuncular genede normalden çok daha hızlı hareket ediyolar... Bu da benim zevkimi kırıyo açıkçası...Bunu düzeltmenin bir yolu varmı? Kardeş sen oyunu içkili falan mı oynadın weya başka bi oyun oynadında haberin mi yok PES4 hızlıysa sen hızlı oyun görmemişsin derim...
m0K0k0 birader sana öyle gelmiştir gerçekten bendede öle olmuştur epeydir pes4 oynamıyordum ekran kartını değiştirince pes4 oynadım harbiden hızlı geldi eski oyuna göre ama oynayınca göz alışıyor
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Bartınlı_PESci Game Speed double speed te kalmış ta olabilir... zaten bende onu kastettim :)
Bartınlı_PESci Orjinal Mesajı Yazan: cracks zaten bende onu kastettim :) ikimizde tam aynı anda mesaj yazmışız .. ben mesajı gönderdim , bi baktım seninki gelmiş.. :D
MOURINHO ARKADASIM MAC SIRASINDA OYUNU DURDUGUNDA MAC ESNASINDA asagıda goruceksın zaten mac hızı gıbı bısey onu normal yap halldersın boylece
Venom Game Speed-Double Speed **Edit: eğer sorun bu diilse oyunun çözünürüğünü arttır veya details'i high yap**
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) ama yanlız yapabilmen için hız seçeneğinin açık olması gerekir... zaten açık diilse double speed'i kullanamaz ki
Mc.Speedy gkhn 1905 oranın yanlıslık la bi patch le açıldığını bilmiyorsa diye...söledm...bi patch yükleiştir ordan değişmiştir... yada ekran kartından bi sorunu vardır hiç patch yüklememiştir açık değildir ondan söledim....yoksa bende biliyorum kullanılmadını