GTA2 oynayanlar bilirler oyunun açılış demosunda bazı film kareleri vardı (adam kamyon çalıyo diğerleri peşinden koşturuyo vb.) işte o kareler o zamanlar çekilen gta filmininmiş fakat sonra yeni gta projesinin telif hakları rockstarın yan kuruluşu olan rockstar northa werilmiş açıkta kalan filmcilerde starsky&hutch filmini çekmişler. FAAKKAAAATT şimdi yeni gta filminin çekileceğine dair söylentiler war...
Not:
İşallah cj'i konu almazlar çünkü yamyam gibi ve hikaye bana biraz klişe gibi geldi... :D