ya arkadaşım altı üstü bir skin bir araba yaması ne var bu kadar büyütecek sanki nobel ödülümü verecekler o yamaya
benim senden yamayı istedğimde yok ama arkadaşlarla paylaşsan kötümü olur
yok paylaşmak istemiyosan ben yaptım benim yamam diye söylemeyeceksin
millet tabi ister
Ben bu yaptığına bencillik diyorum başka bişey demiyorum...