safak88 pes4 toplarını yüklememe yardımcı olurmusunuz..... :,( birde bi takımın sadece 2 forması mı oluyor oyuna girerken forma seçiyoruzya orada 2 den fazla forma seçme sanşı yok mu??? :)
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: safak88 pes4 toplarını yüklememe yardımcı olurmusunuz..... :,( birde bi takımın sadece 2 forması mı oluyor oyuna girerken forma seçiyoruzya orada 2 den fazla forma seçme sanşı yok mu??? :) Top mevzusunun yeri burası değil..Burası PES/WE FORMALARI. Formaya gelince sıkıntıya düşme...Bu akşam WeTurka yayınlancak..O dediğin olay içinde zaten var...;)