Arkadaslar 2 hafta önce yeni bir laptop aldik ewe ama gecen hafta monitörün sag kösesinin 3 4 cm yanindan bi cizgi inmeye baslad1 ölü piksel diil monitörü biraz tutunca geciyor ama geri tekrar geliyor.Ne yapa bilirim? :confused:
bu arada markasi fujitsu siemens