ufuk_abay ya bişi sorcam hydra uçağını normal jet olarak kullanamıyomuyzu yani sadece helikopter gibimi kullanabiliyoruz ben jet gibi gitmesini istipm ama uçak hep havaya kalkıyo
qadro Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay ya bişi sorcam hydra uçağını normal jet olarak kullanamıyomuyzu yani sadece helikopter gibimi kullanabiliyoruz ben jet gibi gitmesini istipm ama uçak hep havaya kalkıyo İleri doğru da gidiyor arkadaşım ben gamepadle oynuyorum ve analog sticklerle gidiyor. Klavyede Numlock tuşlarını kullan bakalım olacak mı?
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay ya bişi sorcam hydra uçağını normal jet olarak kullanamıyomuyzu yani sadece helikopter gibimi kullanabiliyoruz ben jet gibi gitmesini istipm ama uçak hep havaya kalkıyo 8 e bas kardes iticiler yatay pozisyona gecio bölece ucak ileri doğru gidio
ufuk_abay denedim oldu 8 e basılı tutuosun sora ileri gidince iiice 8 i bırakom süper oluyo :D saol ariodum kaç haftadır
xxxxxxxxxxxxxxxx arkadaşlar ben bunu indirdim gta.gamigo dan tavsiye ederim ama yükleyince shmal uçağını kaybedeceksiniz